Att bli sjuk


Min nässpolare som är betydligt större än på bilden...

Jag känner mig inte rädd för att åka själv. Det enda som kan oroa mig lite är om jag är ensam och blir sjuk. Pratade med syrrans inneboende just om detta. Han är en italienare på drygt 50 år som rest runt hela jorden. Han är lite rolig för han kan helt enkelt inte sluta resa. Han berättade för mig om när han blev sjuk i malaria på madagaskar när han reste själv. Tydligen så tappade han 10 kg i vikt. Han hade tur för han hade precis lärt känna en läkare som bodde intill honom. Jag hoppas att jag har lika tur om (när?) jag blir sjuk under resan.

Just nu tycker jag mest synd om mig själv för att jag har bihåleinflammation. Försöker dränera näsan, men det går sådär. Inget att jämföra med malaria dock.

Kommentarer
Postat av: Mario Gatti

Hej Sofia

Det var roligt i söndags samt roligare nu att titta på din blogg.

Men, har det hänt något fel på söndagskväll? efter det verkade du vara konstig på mig, bättre säga sur, kanske arg.

Jag hoppas att allt är bra. mario

2009-04-29 @ 09:50:47
URL: http://satw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0