En blogg är född



Det är många som tjatat på mig att starta en blogg inför min kommande resa jorden runt. Nu har jag tagit steget till att bli  "en sån där som bloggar". Varför jag börjar redan nu beror på att jag har en del saker som jag vill dela med mig av redan innan min resa. Jag gör det också för att sätta lite press på mig själv - så att jag verkligen kommer iväg.

Så på min blogg blir det lite av allt möjligt:
*Spartips/resebudget
*Reseinformation
*Restips (lite senare när resan är startad)
*Min planering
*Osv...

För mig är den här bloggen en förutsättning för att jag ska kunna hålla kontakten med min familj och mina vänner när jag är ute på resande fot. Det är också en möjlighet att göra lite folk avundsjuka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0