En rapport fran Seoul



Ok! Har kommer en kort rapport fran Seoul. Jag anlande i fredags och kommer att stanna har tills sondag. Vet inte vart det bar av sen. Forsta bilderna ar fran baten hit. Sen foljer lite bilder fran Halloween och en annan utekvall. Efter det bilder fran olympiastadion fron 1988. Akte dit med Luke som jag traffat har pa hostellet, en juste kille fran England (som tyvarr snarkar ganska hogt dock). Matbilderna ar fran igar, fran en Koreansk restaurang som var hostel manager tog oss till (notera att vi sitter pa golvet, ett uppvarmt sadant dock). Managern ar en riktigt lustig typ. Ibland blir jag irriterad pa honom, nasta sekund skrattar vi tillsammans. Han ar mycket "speciell" och manga som bott har klarar inte av honom. Han tjatar valdigt mycket om att han vill att jag ska folja med honom an hit an dit, huvudsakligen antagligen for att han ar lite ensam.

Bilderna lite langre ner ar fran en shopping mall. Shoppingen ar helt fantastisk har (inte for att jag shoppat sa mkt, for jag kan ju inte av utrymmesskal, och ekonomiska skal saklart). Slutligen en bild pa min lunch igar. Dumplings for 18 kr. Det ar inte direkt billigt har. Manga saker ar ungefar samma pris som hemma, medan andra saker ar betydligt billigare. Jag upplever nog landet som dyrare an vad det ar eftersom jag var i Kina innan, dar allt ar superbilligt.

Vi hors!


Kommentarer
Postat av: Syster Susanne

Hej syster! =) Gud vad kul med lite kort.. Vad fin du var på halloweenkortet.. Vad hade du för snyggt på dig? =) Verkar vara en häftig stad.. Saknar dig PUSS

2009-11-05 @ 10:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0