Anlant i Peking, reser vidare till Tianjin

Bifogar inga bilder den har gangen.

Som ni forstott har mina planer andrats nagra ganger. Var tvungen att lamna Ryssland eftersom mitt visum skulle ga ut. Hade olika alternativ men valet foll slutligen pa det enklaste, raka vagen till Peking.

Sa nu har jag anlant i Peking efter 3 dagar pa taget. Allt har funkat bra men jag kanner mig riktigt smutsig, behover en dusch. Tar formodligen taget till Tianjin redan nu. Darifran gar batar till Korea och Japan. Stannar dar nagra dagar och fixar praktiska saker samt ser staden.

Tack for alla kommentarer fran familj, vanner och arbetskollegor.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Syster!



Härligt att höra att resan med tåg gått bra :-)



Skickade ett sms till dig nu på morogonen men vet varken om du kan få dem eller om du kan svara. I alla fall var det Amelie som ville skriva. Hon undrar om du kommer att skicka något kort till henne och Nora. De pratar mycket om dig.



Kram

Ida

2009-10-23 @ 10:28:33
Postat av: Syster Susanne

Hej syster yster =) Aha så det blir att åka igen direkt från Kina haha din lilla toka =).. Tänker ofta på dig :) Med mig är det i alla fall bra. Jag trivs super bra på praktiken. Får ge massa injektioner och har börjat få ta en del eget ansvar tack vare min underbara sjuksköterska som jag har till handledare.. Intervjuade en 100 årig dam igår också till min hemtenta.. haha.. SAKNAR DIG!! PussY

2009-10-23 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0