Irkutsk i Sibirien

Forst lite foton fran min sista dag i Moskva.



Alec ater lakrits, ingen jag bjudit har gillat det. Passade pa att gifta mig med en rysk tjej pa hostellet :) Langst ner lyx i en galleria i Moskva.

Bilder fran taget.



Kommenterar inte sa mycket for jag har inte tid. Ingen pratade engelska pa taget och taget gick efter moskva-tid. Jag visste inte nar jag skulle kliva av. Men med lite teckningar och teckensprak gick allt bra. Jag har lart mig lite ryska.

Slutligen bilder fran Irkutsk.




Nagra trevliga engelsman jag traffat pa hostellet har i Irkutsk. Bandvagnar mitt i stan, som en konstig installation.

Imorgon bitti bar det av till Bejing. 3 dagar pa tag, sa ni hor inte av mig pa ett tag.

Kommentarer
Postat av: Syster Susanne

Hahaha =) Skulle vilja se dig prata teckenspråk med ryssar hahaha =) Härlig skyltimmitation antar att du fått svalka av dig totalt ser riktigt kallt ut =) Usch det är jätte tråkigt i Sverige, ska plugga vidare om kontrakturer och benskörhet nu och sen praktik till 22 ikväll.. Funderar på att rymma till Peking och ha kul med dig istället haha..



Love U sis

2009-10-20 @ 11:40:39
Postat av: Pappa o

2009-10-21 @ 21:45:30
Postat av: Pappa o Mamma

Vi följer din resa med intresse. Roligt att se bilder från platser du besöker. Vi önskar dig fortsatt trevlig resa. Vär älskade Sofia.

2009-10-21 @ 21:51:57
Postat av: Marika

Nu äntligen har jag varit inne på din reseblogg, jättekul att följa ditt reseäventyr. Låter mycket spännande. Här på jobbet är

det som vanligt mycket jobb och inga pengar.

Lycka till//Marika

2009-10-22 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0