Kinas ambassad



Idag har jag varit och fixat mit ett visum till Kina, så nu saknas bara det mongoliska som jag får ordna i Moskva. Tyvärr var ambassaden stängd igår när jag var där, så jag åkte längst ut på Djurgården i onödan. Idag var det dock öppet men jag var inte ensam! Hade runt 250 nummer före mig i kön! Som tur var mötte jag en man utan för som hade rest runt hela världen och bott lite här och var. Riktigt trevlig var han. Tack vare honom känner jag nu att det ska bli riktigt roligt att komma iväg. Jag har varit lite upp och ner senaste dagarna, så som det kan vara inför en stor förändring.

Fick några otoligt fina teckningar av mina syskonbarn igår. Jag kunde inte hålla tårarna borta när den älsta (6 år) lägger sitt huvud på sne och frågar "har du verkligen funderat på det här, kommer du kunna resa ifrån oss". Det kommer att bli tufft att lämna familjen, men jag hade ändå tur att jag fick spendera en underbar vecka i solen med dem först!

Over and out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0