Tokyo life!

Sedan den i början av december bor jag i Tokyo. Även om det är tillfälligt så är det skönt att leva ett normalt liv för ett tag. Med det menas att jag nu kan gå till gymmet, jag har mitt eget rum och jag kan stänga om mig och vänner som jag träffar regelbundet. Det är roligt att resa och träffa nya människor hela tiden och förflytta sig varje vecka men det är också ganska påfrestande.
Ovan är bilder från Tokyo. Julmiddag, Onsen (varma källor), shopping på ikea, skridskor på juldagen, glass av grönt te med bönsås...
Kram och god fortsättning på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: infoufot lost in bloggspace

Jag vill också åka till Japan! Och jag saknar dig - vet du vem som flyttat in i rummet mittemot? Jo, Roger! Det är faktiskt jobbigare att hålla ordning på honom än på dig. Dessutom kommer han in i mitt rum och säger saker som:

-Jaså, du har ingen egen skrivare???

-Har du BARA en dator???

Snälla Sofia kom tillbaka!!!

2010-01-09 @ 12:10:00
URL: http://stadshus.blogspot.com
Postat av: karlis

va gör du i japan egentligen, jobbar du där nu?

hursomhelst, tänkte åka till tokyo antingen nästa eller övernästa år, så om du fortfarande är där förväntar jag mig guidad tur och tips om allt coolt som finns att göra där (och jag vet att de e massor, alla mina kompisar e helt kära i japan/tokyo....).

2010-01-10 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0